Trójkąt Bermudzki - początek apokalipsy

Tutaj możecie dawać propozycję swoich scenariuszy.

Moderator: A-Team

ODPOWIEDZ
soda
Rezerwa
Rezerwa
Posty: 294
Rejestracja: 2016-04-02, 13:42

Trójkąt Bermudzki - początek apokalipsy

Post autor: soda » 2017-06-12, 20:36

Zarys fabularny: 3 mocarstwa: USA, Rosja oraz Polska odkryły tajemnicę Trójkąta Bermudzkiego. Tym samym otworzyły puszkę pandory, która zgubi świat. Nikt nie wie co i kto kryje się w samym centrum trójkąta... Kto wyjdzie zwycięsko z bitwy i zapewni sobie ostatecznie możliwość wykorzystania niesamowitego pierwiastka? Która potęga zmiażdży pozostałe? Niech rozpocznie się apokalipsa!

Mechanika punktów:
1. Każda drużyna posiada swojego respa na jednym z 3 wierzchołków trójkąta.
2. W terenie istnieją 3 punkty specjalne: pierwszy z nich jeżeli przejęty pozwala skrócić czas odrodzenia do 10 minut, drugi z nich pozwala na przenoszenie większej ilości ammo (odpowiednik ostry x3), trzeci punkt generuje najwięcej punktów ponieważ można znaleźć tam specjalny pierwiastek Xionohleum oraz pozwala poznać lokalizację pozostałych dwóch punktów.
3. Przejęcie punktu odbywa się przez wybicie wrogich jednostek oraz wywieszenie swojej flagi.

Mechanika punktacji
1. Za zabicie przeciwnika zdobywana jest jedna porcja "Spiritu". Daje ona 3 punktów drużynie, która je posiada. Nosimy przy sobie.
2. Posiadanie punktów na zakończenie rozgrywki: pierwszego - 20 punktów, posiadanie drugiego - 20 punktów, posiadanie trzeciego - 25 punktów.
3. Trzeci punkt co pół godziny od przejęcia dostarcza pierwiastek wart 4 punkty. Zanosimy na respa.
4. W terenie można odnaleźć tajemnicze artefakty - jeżeli dana ekipa potrafi nazwać, oznacza to iż posiada wiedzę jak ich używać i zyskuje 3 punkty. Zdobyć można 6 artefaktów. Można je odbić zabitej osobie lub przetransportować na respa.


Ilość drużyn: 3
Proporcje drużyn: 1:1:1
Minimalna ilość osób: 39
Żywotność: realistyczna v1 (dostaje kulke = umierasz)
Respy: co 20 minut (10:20, 10:40 itd)
Magazynki: 2 x ostry odpowiednik
FPS: do 450 full, powyżej single. Zakaz przekraczania 600 FPSów.
Ilość spiritu: 4 jednostki na osobę. Po utracie wszystkich należy odczekać pół godziny aby uzyskać jedną jednostkę.
Ogólne doładowanie amunicji - możliwe w respie co 2,5 godziny
Czas przewidziany na rozgrywkę - 6 godzin.
Medycy: brak.
Przeszukania: brak.
Niewola: brak.
Pirotechnika: brak.
Sojusze pomiędzy frakcjami: brak.
Optyka: dozwolone wszystko.
Łączność radiowa: do przemyślenia, w trójkącie może nie działać.

Stylizacja:
USA - Multicam
Rosja - dowolny poza MC, WZ, FL
Polska - WZ, Flek
*Obcy - dowolny, mogą kraść oporządzenie wojskowe przecież, odróżniają sie np taka maską:
https://gunfire.pl/product-pol-11521982 ... bones.html

Czekam na komentarze :D

*Można rozbudować wersję o to, że 4-5 osób będzie obcymi. Frakcją, która zabija wszystko co się rusza. Zabicie obcego pozwala wygenerować z niego tajemniczy pierwiastek. Obcy zabijając zabiera dwie jednostki Spiritu. Po zabiciu obcego można mu je odebrać. Obcy może też je trwonić i rozrzucać po placu boju. Co lepiej pierwsze miejsce, w którym mogliby czekać obcy to trzeci punkt (ten z pierwiastkiem). Respy co 20 minut.

Pierwiastek mógłby wyglądać tak: http://allegro.pl/lezki-akrylowe-czerwo ... 6391560686
Spiritem mógłby być to: http://allegro.pl/2szt-krysztalki-cyrko ... 94118.html lub obrazek z załącznika (zrobiłem w Excelu ^^). Chyba lepiej usztywnić to z załącznika. Wyszłoby taniej:)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Muad'Dib
Dowódca
Dowódca
Posty: 1060
Rejestracja: 2014-01-03, 00:29
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: Muad'Dib » 2017-06-14, 18:43

Mechanika znana, działa jeśli są ogarnięci i chętni gracze.
Amunicja w formie zrzutów, katastrof samolotów.
Obcy mogą mieć "blastery".
Chętnie pomogę jak coś zepsujesz.
Trudne sprawy od ręki, na niemożliwe trzeba troche poczekać.

soda
Rezerwa
Rezerwa
Posty: 294
Rejestracja: 2016-04-02, 13:42

Post autor: soda » 2017-06-30, 08:31

Dopisujac w lesie bylaby ukryta skrznia (mam fajny karton) z pierwiastkiem np w ilosci 5 sztuk oraz 10 punktow spiritu. Zeby moc to wykorzystac trzeba przeniesc na respa. Oczywiacie skrzynie mozna odbic w trakcie transportu. Bedzie jej bronil 1 obcy (musi dostac 2 razy) lub 2 obcych.
Jezeli na miejscu okazaloby sie ze nie ma odpowiedniego podzialu na stylistyke to wykorzystanoby tasmy kolorowe.

ODPOWIEDZ
kuchnie na wymiar wrocław warszawa kraków

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość