Wochowa koncepcja manewrów

Tutaj możecie dawać propozycję swoich scenariuszy.

Moderator: Strzelcy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Wochu
Posty: 54
Rejestracja: 2014-01-04, 21:59

Wochowa koncepcja manewrów

Post autor: Wochu » 2018-12-07, 20:17

Ogólny szkic plus dodatkowe warianty

- każda frakcja/strona posiada swoją bazę wypadową;
- na terenie gry znajdują się pkt. kontrolne;
- opcjonalnie jedna frakcja na początku gry może sprawować kontrolę na częścią pkt. kontrolnych;
- celem manewrów jest przejęcie wszystkich pkt. kontrolnych i zdobycie jak największej ilości punktów;
- na pkt. kontrolnych znajdują się flagi stron + zegarek;
- na terenie znajduje się wiele pkt, najlepiej usytuowane rzędowo tak aby utrzymać dynamikę rozgrywki;
- przejęcie pkt. kontrolnego następuje poprzez zmianę flagi na frakcyjną oraz zapisanie czasu zgodnego z zegarkiem przy tablicy;
- 10 pkt za 30 min. posiadania pkt. kontr., w jednym ciągu czasowym, brak sumowania czasu; 30min->10pkt, 29 masz pecha 0;
- na tereni gry znajdują się skrzynki z amunicją i lekarstwami;
- na koniec gry-> skrzynka w bazie 1pkt., na pkt. kontr. 4pkt;
- medycy biorą udział, gracz może być opatrzony 1 raz na 1 życie, potem na respa;
- bazę można splondrować ale nie zniszczyć;
- stałe respy przy bazach;
- opcjonalnie misje

Wariant1
Pkt. kontrolny z 4 skrzynkami z lekarstwami może robić za respa i punkt medyczny. Rannych graczy i opatrzonych można przetransportować do tego pkt, gdzie po (założenie) 1 min wracają do gry, opatrunki mogą być zdjęte; opcjonalnie -> leczenie natychmiastowe, nie dotyczy, gdy pkt. jest atakowany; Pkt. można założyć poprzez dodanie flagi z czerwonym krzyżem

Wariant2
Ograniczona amunicja ( np, tylko 4-5 magów); gracz na starcie dysponuje tylko 4-5 magami, w bazie i na pkt. kontrolnych, na których znajdują się skrzynki z amunicją gracz może się doładować do stanu startowego, ewentualnie mogą skrzynkę ze sobą taszczyć -> mało poręczne rozwiązanie
Opcjonalnie -Pkt. amunicyjny - dowolna ilość skrzynek z amunicją. Pkt. pozwala na doładowanie się, skrzynki działają tylko na pkt. kontrolnych i w bazie. można doładowywać się w czasie ataku;

Wariant3
Sztandary - każdy oddział/ekipa ma swój sztandar - format a4 - przejęty sztandar 15pkt.
Każda drużyna z danej frakcji przygotowuje sobie swój sztandar w formie materiału wielkości kartki a4 z napisaną nazwą ekipy, na odprawie sztandary można znakować. Jeden członek drużyny nosi go przy sobie ( nie musi być na widoku), w chwili gdy zostaje zabity pozostawia sztandar w widocznym miejscu. Każdy go może potem podnieść. Ekipa, która zachowa swój sztandar na koniec gry dostaje 50 pkt dla swojej frakcji;

Wariant4
Na terenie gry znajduje się radiostacja. przejęcie jej daje możliwość prowadzenia nasłuchu u przecinika oraz 20 pkt.

Wariant5
Każda frakcja posiada w swojej bazie radiostacje, co umożliwia kontakt z oddziałami; w przypadku jej zniszczenia, kontakt z bazą zostaje przerwany;
Opcjonalnie: W każdym oddziale znajduje się łącznościowiec - jedyny gościu z pmr - który ma wyłącznie kontakt z bazą i innymi oddziałami; reszta graczy ma absolutny zakaz korzystania z jakiejkolwiek łączności

Wariant6
Możliwe stylizacje

Frakcje: (przykładowe)
Murica Army, Czerwone Kacapy, Kalifat Kebaba, itp.

Scenariusz-> fabułe jakoś się skleci, fikcyjny konflikt, czy coś podobnego.

Co do skrzynek z amunicją i lekami proponuję okleić izobandą pudełka po ryżach, kaszach, kuskusach, itp oraz nakleić na nie odpowiedni znaczek. Akurat takowych pudełek mam z 30 i zapasy rosną ( trochę się tego wpierdala ). Ewentualnie przed oklejeniem można wypełnić piaskiem, niech łatwo nie mają. Jest to stosunkowo małe i szybkie w produkcji.

Jak pisałem na początku jest to ogólny szkic, więc wszelkie modyfikacje mile widziane. Ogólnie ma być dynamika w działaniach. W miejscach strategicznych można te pkt. kontrolne okopać, umocnić. Ważne, żeby było ich na tyle dużo i tak rozstawione, żeby wymusić ciągłe atakowanie oraz uzyskanie możliwości wejścia na tyły i namieszanie u przeciwnika ale też trzymanie graczy w miarę jednym miejscu, aby uniknąć szwędaczy -> 40 min zachodzenia i unikania przez co frakcja jest osłabiona przez amatorów turystyki pieszej.

Awatar użytkownika
Muad'Dib
Dowódca
Dowódca
Posty: 1042
Rejestracja: 2014-01-03, 00:29
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Re: Wochowa koncepcja manewrów

Post autor: Muad'Dib » 2018-12-08, 18:52

Ja widzę już fabułe typu rosja-ukraina. Powstańcy zajmują znaczną część terenu gry, ukraina wkracza z siłami porządkowymi a rosja z "pokojowymi". Rosja ma swoje cele przez co szybko zraża do siebie partyzantów i mamy deathmach.
Chętnie pomogę jak coś zepsujesz.
Trudne sprawy od ręki, na niemożliwe trzeba troche poczekać.

Awatar użytkownika
Wochu
Posty: 54
Rejestracja: 2014-01-04, 21:59

Re: Wochowa koncepcja manewrów

Post autor: Wochu » 2018-12-08, 20:20

Mamy trzy frakcje i niech się napażają, od razu trzeba zaznaczyć brak jakichkolwiek sojuszy, żeby nie było powtórki z falołta (celowo tak zapisane), tlko trzeba ustalić jakie warianty wybieramy

BarryPewly
Posty: 10
Rejestracja: 2019-06-30, 04:43
Lokalizacja: United Kingdom
Kontakt:

Wochowa koncepcja manewrow

Post autor: BarryPewly » 2019-07-12, 02:21

A moze oni specjalnie pisza, ze ich nie bedzie a potem beda, zeby wam zrobic niespodziewajke, bo wy mysleliscie ze ich nie bedzie a oni byli, albo na odwro ich nie bylo a wyscie pomysleli, ze to oni, bo dali info ze ich nie bedzie zebyscie pomysleli ze tak naprawde beda?

ODPOWIEDZ
kuchnie na wymiar wrocław warszawa kraków

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości